fredag 4 februari 2011

Två helt skilda reflektioner

Reflektion ett: När mammor är ledsna gör det ont i dotterhjärtan.

Reflektion två: Min skinnjacka kom idag. Den var inte riktigt som jag tänkt mig. Jag hade hoppats att den skulle vara typ SÅHÄR. Nu är den mer SÅHÄR. Nåja. Jag ska slita ut allt foder så kanske den inte blir så bulkig. Och sen har den världens bredaste axlar, undrar om man kan typ... hänga tyngder i vardera ärm? Så de blir mer sluttande? Nej det låter ju inte så effektivt. Men jag löser det.

1 kommentar:

  1. Jag är frisk nu, men har varit knasig i magen sen igår när jag började kunna äta normalt igen. Den bubblar och jobbar sig som fan så det är lite svårt att hitta på saker. Skulle på inflyttnings/födelsedagsfest ikväll några hus bort t.ex. Men det sket sig för jag hade för ont, så Larry fick gå själv. Men om jag mår bättre sen kanske jag tittar förbi, annars ska jag sitta här och dricka vatten, titta på Garfieldavsnitt (fick lite cravings efter här om dagen, mindes barndomen) och sen sova. Ska upp 3.45 imorgon, vi drar till Tyskland för lite investering av dumheter.

    SvaraRadera