måndag 13 september 2010

När lillan kom till jorden

Photobucket
Här är min genpool, mamma och pappa. Mamma var välbärgad och ordförande i MUF, pappa var mindre välbärgad och kommunist. Som tur var insåg mamma rätt snabbt att MUF var bluff och rött var rätt (hon var ju bara 14). Hur som helst var de mycket stiliga, bägge två.

Photobucket
Jag föddes med näsan mittemellan ögonen, och med massor av svartbrunt hår som ramlade av sen.

Photobucket
Jag och pappa, jag fyller år och är morgontrött som vanligt.

Photobucket
Som ni ser var jag redan då en atlet. Och hade hamsterkinder!

Photobucket
Jag var redan vid unga år ett modelejon. Observera tofsen i håret!

Photobucket
Stor vän av djur.

Photobucket
Jag var artistisk och experimenterade med mode.

Photobucket
Ser ni! Näsan mellan ögonen!

3 kommentarer:

  1. Haha va söta bilder! Du var extremt lik din mamma när hon var ung :O

    SvaraRadera
  2. Awwawwwww, maja vad söt du var! :) (är!)

    SvaraRadera
  3. NAW! Maja! Mitt hjärta spricker!

    SvaraRadera