onsdag 27 oktober 2010

Stef Gaines

Photobucket

Jag gjorde ett till porträtt, denna gången av Stef Gaines. En mucho rolig och trevlig serietecknare vars personlighet jag inte riiiiktigt lyckats fånga. Det blev lite väl mycket Angelina Jolie över det hela men överlag är jag himla nöjd! Porträtt är ju faktiskt inte min grej egentligen, och det blev ju ganska bra i slutändan iallafall! Tröjmotivet har jag snott. Gissa från vem.

Och om någon känner sig manad att lära mig Photoshop, säg till! (Jag menar dig Tomas...)

9 kommentarer:

  1. haha!
    Fett fint!
    Vi kan ha photoshop dag någon dag. Säg till bara. Eller vi tar en helg helg vettja! en workshop!
    Puss

    SvaraRadera
  2. Ja! Workshop! Vi kan göra en mini-mural!

    SvaraRadera
  3. Oj Jävlar vad snygg! Det här räddade min dag Maja! *^_^*

    SvaraRadera
  4. snyggt porträtt av en härlig människa! Brra gjorrrt!

    SvaraRadera
  5. Hahahaha x'D Det är okej att känna så också xD

    SvaraRadera
  6. De fick vad de förtjänade sen.

    SvaraRadera
  7. Jättesnyggt! Jag skulle själv vilja göra både fanarts och Porträtt på folk jag känner, men jag har så kass om tid.

    SvaraRadera